Top latest Five بیماری خود ایمنی چیست Urban news

Wiki Article

اگرچه ما به طور قطع نمی دانیم که چه چیزی باعث اختلالات خود ایمنی می شود، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید: آیا ژن های شما می توانند احتمال ابتلا به یک بیماری خود ایمنی را برای شما افزایش دهند؟پاسخ کوتاه … بله، اما …

مطالب بخش پزشکی و سلامت سایت نایریکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند.

افتخار می‌کنم که با تیم خوب دکترتو، به این احساس ناب دست پیدا می‌کنم. مطالب مرتبط

اگر درباره این مقاله اطلاعات مفید یا تجربه ای دارید در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

شکل ۱۰: انواع مکانیسم‌های ایمنی در بدن اختلالات سیستم ایمنی

کاهش سطح فشار خون در نوجوانی می‌تواند به دلیل عوامل مختلفی رخ دهد. مشکلات زمینه‌ای سلامتی یا سبک زندگی از اصلی‌ترین علل پایین آمدن فشار خون هستند.

برخی داروها مانند آنتی‌هیستامین‌ها، ضدافسردگی‌ها، ضداضطراب‌ها و داروهای خاصی که برای کاهش فشارخون تجویز می‌شوند.

اگر علائمی نظیر کمبود انرژی، خستگی مفرط یا سرگیجه دارید، همه این علائم ممکن است نشان‌دهنده پایین بودن فشار خون شما باشند.

اینولین تصفیه کننده خون است و به کاهش کلسترول خون نیز کمک می‌کند.

نداشتن رژیم غذایی و چاقی، هر دو نقش مهمی در ایجاد قند خون نوع ۲ دارند. به این ترتیب افراد می‌توانند علائم دیابت نوع ۲ را با پیروی از تغییرات خاص در سبک زندگی که شامل بهبود رژیم غذایی و برنامه ورزشی است، درمان کنند.

البته گلیمپراید، گلیپیزید و گلیبورید،‌ داروهای جدیدتری هستند که عوارض جانبی کمتری ایجاد کرده و به بهبود نشانه های دیایت کمک می‌کنند.

درمان اورژانس قند خون بالا برای بازگرداندن قند خون به محدوده نرمال معمولا شامل موارد زیر است:

این مواد باعث ترشح انسولین می‌شوند و به پایین آمدن قند خون کمک می‌کنند.

زمانی که پاتوژنی بتواند از مکانیسم ایمنی درمان خود ارضايي ذاتی یا ایمنی غیر اختصاصی عبور کند، ایمنی اکتسابی یا ایمنی اختصاصی فعال می‌شود. سلول‌های بدن دارای نشانه‌هایی هستند که آن‌ها را از سایر سلو‌لهای خارجی و بیگانه متمایز می‌کنند و بنابراین سیستم ایمنی با توجه به این نشانه‌ها سلول‌های خودی را از غیر خودی تشخیص می‌دهد.

Report this wiki page